Sklep internetowy Elektrozakupy.com.pl

LEMAR Electric Sp. z o.o.
ul. Katowicka 104
41-400 Mysłowice

E-mail:
elektromarket@lemarelectric.pl

Telefon:
32 506 52 90 wew. 130/131

Godziny pracy:
pn-pt od 7:00 do 19:00

sb od 8:00 do 15:00

 

LEMAR Electric Sp. z o.o.
ul. Handlowa 9
41-250 Czeladź

E-mail:
elektromarket@lemarelectric.pl

Telefon:
+48 32 760 99 33

Godziny pracy:
pn-pt od 7:30 do 15:30

NIP: 222-089-21-60

KRS: 0000403385

Sąd Rejonowy w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy KRS

Kapitał zakładowy: 3.235.000,00 zł

Reklamacje i zwroty

ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku ,,O prawach konsumenta" /Dz.U. 2014 , poz. 827/ Konsument ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie nastąpi złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwracane produkty powinny zostać odesłane, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy na adres:

LEMAR Electric Sp. z o.o.
ul. Katowicka 104
41-400 Mysłowice

Przewody, kable sprzedawane na mb. nie podlegają zwrotowi ze względu na wykonane konfekcjonowanie zgodnie z :

     Art. 38 ustawy o prawach konsumenta     

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:    

 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

Zwrot środków pieniężnych za zwrócone przez Konsumenta produkty, będzie realizowany do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, przelewem na konto  wskazane przez Klienta

ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU

 

 

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Aby zareklamować wadliwy produkt, należy wypełnić Formularz Reklamacyjny znajdujący się do pobrania poniżej, a następnie załączyć do reklamowanego towaru.

Formularz Reklamacyjny

 

REKLAMACJA USZKODZONEGO TOWARU PODCZAS WYSYŁKI:

Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić jej stan. Jeżeli zostaną zauważone ubytki, uszkodzenia, zniszczenia należy spisać protokół szkody w momencie odbioru przesyłki w obecności kuriera.

Po spisaniu protokołu szkody należy łącznie z formularzem reklamacyjnym przesłać na adres LEMAR Electric Sp. z o.o.

Brak protokołu szkody spisanego w momencie odbioru przesyłki powoduje nieuznanie reklamacji.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl