LEMAR Electric Sp. z o.o.
ul. Katowicka 104
41-400 Mysłowice
E-mail:
elektromarket@lemarelectric.pl
Telefon:
32 506 52 90 wew. 130/131
Godziny pracy:
pn-pt od 7:00 do 19:00
sb od 8:00 do 15:00
LEMAR Electric Sp. z o.o.
ul. Handlowa 9
41-250 Czeladź
E-mail:
elektromarket@lemarelectric.pl
Telefon:
+48 32 760 99 33
Godziny pracy:
pn-pt od 7:30 do 15:30
NIP: 222-089-21-60
KRS: 0000403385
Sąd Rejonowy w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy: 3.235.000,00 zł
Czujnik kolejności i zaniku faz CKF-B na szynę
Kliknij tutaj i zapoznaj się z zasadami zwrotu zużytego sprzetu elektrycznego
Posiadasz pytanie? Skontaktuj się z nami!
Nazwa produktu: Czujnik kolejności i zaniku faz CKF-B na szynę CKF-B 5908312593058
Dane techniczne
Nazwa: | Czujnik kolejności i zaniku faz na szynę | |
Głębokość [mm]: | 65 | |
Szerokość [mm]: | 35 | |
Wysokość[mm]: | 90 | |
Rodzaj napięcia: | AC | |
Liczba styków zwiernych: | 1 | |
Liczba styków przełącznych: | 0 | |
Liczba styków rozwiernych: | 0 | |
Kontrola kolejności faz: | TAK | |
Kontrola zaniku fazy: | TAK | |
Kontrola asymetrii faz: | TAK |
Opis
Przeznaczenie
Czujnik kolejności i zaniku faz przeznaczony jest do zabezpieczania silników elektrycznych zasilanych z sieci trójfazowej w przypadkach zaniku napięcia w co najmniej jednej fazie lub asymetrii napięć między fazami, grożących zniszczeniem silnika oraz zabezpieczeniem kierunku obrotów silnika w przypadku zmiany faz przed czujnikiem.
Działanie
Zanik napięcia w co najmniej jednej, dowolnej fazie lub asymetria napięciowa między fazami powyżej progu zadziałania spowoduje wyłączenie silnika. Wyłączenie nastąpi z opóźnieniem 4sek, co zapobiega przypadkowemu odłączeniu silnika przy chwilowym spadku napięcia. Ponowne załączenie nastąpi automatycznie przy wzroście napięcia o 5V powyżej napięcia zadziałania (tj. o wartość histerezy napięciowej). Przy powyższych anomaliach uruchomienie silnika jest niemożliwe. W przypadku zmiany kolejności faz przed czujnikiem powodującej niepożądaną zmianę kierunku wirowania silnika, czujnik nie pozwoli na uruchomienie silnika. Ponowne załączenie jest możliwe po powrocie właściwej kolejności faz.